Chalet's welcome

Terletak di Kampung Kota Lama Kanan, kira kira 4 kilometer dari Bandar Diraja Kuala Kangsar, Chalet D' Kampung Mr. OS menawarkan pelbagai chalet pilihan dalam suasana kampung. Setiap chalet dilengkapi dengan pendingin hawa (air-conditioned) dan televisyen. Kemudahan kolam mandi, aktiviti memancing ala kampung, udara yang segar dan nyaman serta kadar sewa yang berpatutan menjadikan penginapan satu pengalaman baru yang tidak mudah dilupakan...

Search This Blog

Kemudahan




KOLAM MANDI & KOLAM BERENDAM...



unique...



 

Kolam "Chu Yahya"





boleh mandi sampai kecut...


unique... dalam suasana kampung...


  
kedamaian... dalam suasana kampung...


sejuk yop.... best...




baby pun boleh mandi...


santai...
monitoring anak anak mandi sambil minum minum...

masa musim "deghoyan",
boleh pekena kopi kat tepi kolam....





BBQ


masak sendiri boleh...

biar hangus pun boleh...


BBQ ayam da...
kalau BBQ kambing lagi ok...

BBQ siap air sekali...
kita minum dulu... !




MEMANCING


air mengalir tenang di tepi Chalet Mr. Os...
di tali air ini la memancing ala kampung...

banyak ikan puyu dia dapat...

caya la bro... dapat ikan keli...

dia ni memancing dengan sepupu dia...
sepupu dia tak de luck, dia dapat ikan lampam...

3 pemancing muda...

kalau tak dapat jugak, pergi pasar je la...


IRON & IRONING BOARD

kemudahan iron & ironing board...
sila request dari chalet manager sekiranya memerlukan...

28 comments:

Meor Amran said...

Baru pergi melawat tempat ni semalam, memang unik dan menarik. Semoga pekan Kuala Kangsar kita ni dapat membangunkan industri pelancongan dengan lebih pesat.

chalet D'Kampung Mr. OS said...

InsyaAllah n terima kasih tuan Meor...

Anonymous said...

saya ta berkesempatan lagi ke tempat ini..

mizan said...

Salam, esok baru first time nk pegi menginap kt sini...teruja

Chalet D'Kampung Mr. OS said...

Assalamualaikum.

Semoga tuan mendapat pengalaman yang indah & menarik semasa menignap di Chatet D'Kampung Mr. OS

Mizan said...

Baru check out smlm ...kenangan manis yg x dpt dilupakan...InsyaAllah...kalau ada kesempatan akan menginap kt sini lg..

Chalet D'Kampung Mr. OS said...

Assalamualaikum.

Tuan Mizan,

Terima kasih atas sokongan.

Anonymous said...

Baru dapat tahu chalet ni melalui siaran 9 pintu,mb akan mnjadi destinasi pertama bersama isteri untuk bulan pertama berkahwin,bebas dr kesibukan kota dan kerja,suasana kampung yg reaalll

Anonymous said...

Saya pun baru dapat tahu pasal chalet nie melalui siaran 9 pintu sebentar td (rtm1). Tahniah & syabas pd mr.os & seluruh ahli keluarga yg mengusahakan perniagaan chalet ini. Sgt unik. Moga perniagaan yg mr.os usahakan ini bertambah maju. Cadangan saya, harap dpt diwujudkan page di fb agar lebih mudah utk tujuan promosi & komunikasi. Terima kasih.

Anonymous said...

Mcm best je... :) tgu musim deghoyan bru p...

Chalet D'Kampung Mr. OS said...

Assalamualaikum.

Tuan/Puan Anonymous,

Terima kasih atas komen serta cadangan yang diberikan.

Ahmad Noor said...

Tahniah & syabas pd mr.os & seluruh ahli keluarga. Sgt unik. Moga perniagaan yg mr.os usahakan ini bertambah maju. harap saya dpt
wujudkan page di fb agar lebih mudah utk tujuan promosi & komunikasi. Terima kasih.
30 May 2014 01:53

Chalet D'Kampung Mr. OS said...

Assalamualaikum.

En. Ahmad Noor,

Terima kasih atas komen dan cadangan

Mohamad Faiz said...

Terbaekk lah abg os...tengok ulangan pintu 9 teruja dan akan pergi bersama keluarga di chalet tersebut..in sha Allah..

Chalet D'Kampung Mr. OS said...

En. Mohamad Faiz,

Terima kasih atas sokongan

Anonymous said...

Assalam,
ada gerai/kedai mkn berhampiran chalet ke?

Chalet D'Kampung Mr. OS said...

Assalamualaikum.

Tuan/puan,

Ada tempat makan berhampiran chalet dan bandar Kuala Kangsar hanyalah 4 km dari chalet

Pengurusan
Chalet D'Kampung Mr. OS

Anonymous said...

Salam,
Nak tumpang Tanya Chalet utk Check in 30.01.2015 and check out 1.2.2015 available x?

Rose said...

Assalam..tahniah mr os atas kejayaan mbuka chalet tsebut..

Rose said...

Assalam..tahniah mr os atas kejayaan mbuka chalet tsebut..

Chalet D'Kampung Mr. OS said...

Assalamualaikum.

Puan Rose,

Terima kasih atas sokongan puan

hanis harun said...

Assalamualaikum..
Nak tanya kalau untuk 2/5-4/5/15 ade kosong tak chalet Mr. Os & chalet Mael?

Unknown said...

Dikuala bila musim duyan,keme nak dtg musim doyan boleh ke?

Chalet D'Kampung Mr. OS said...

Assalamualaikum.

Tuan/puan,

Buat masa ni belum lagi musim deghoyan... Sila hubungi oschalet dari masa ke semasa & tuan/puan dialu alukan untuk menginap di Chalet kami...

Terima kasih atas sokongan tuan/puan

Mahani Mat Zin said...

Assalamualaikum. Sekarang musim durian kan. Ads x kekosongan chalet pada 30/5/2016?

Chalet D'Kampung Mr. OS said...

Assalamualaikum.

Puan,

Sekiranya menjadi, insyaAllah dalam penghujung Jun durian gugur...Buat masa ni masih ada kekosongan untuk penginapan pada 30 Mei 2016. Sila hubungi pengurus chalet, En. Sabki (012 635 0897 / 019 457 0897) untuk tujuan tempahan.


Terima kasih atas sokongan tuan/puan

Unknown said...

Assalamualaikum,
28,30-1, Ada Kosong lagi..

Chalet D'Kampung Mr. OS said...

Assalamualaikum.
Tuan/Puan,

Alhamdulillah, masih ada kosong unit chalet untuk penginapan pada 28 & 29 Januari 2017. Sekiranya tuan/puan berminat untuk menginap pada tarikh tersebut, sila hubungi pengurus chalet, En. Sabki (012 635 0897 atau 019 457 0897) bagi tujuan tempahan chalet.

Terima kasih atas sokongan tuan/puan untuk menginap di Chalet D'Kampung Mr. OS.


Pengurusan Chalet